söndag 26 maj 2013

Mio BIR-valp

Fick den glädjande nyheten idag att Mio (Eriksro Bright Boromir) blev BIR-valp i Österbybruk för Kurt Nilsson.  Jättekul! Mio är Sivs egen lilla Guldklimp och jag är oerhört stolt över dem.
BIR, CERT; CACIB gick till Little Pimillys Cvaser aka “Frode” som är en son efter vår kära Saxo, härligt att se att det går bra för hans avkommor. Utöver detta är hans morfarsfar min danska import Amled och mormor min amerikanska import Cliffhanger Elois of Eriksro.
BIM CACIB gick till Kung Sunes Tjorven, farmor till henne är Eriksro Prima Tigerlily och mormor är min import Huldra av Vinterskogen som placerades på foder till Maria Hedström, kennel Kung Sune. Ännu längre bak hittar man min danska import Amled som morfarsfar.
Så det var hela tjocka släkten det Ler

Stort GRATTIS !!!

miobir-öbryk2013bir-bim-öbybruk2013
foto: Siv Kvarnström