lördag 27 april 2013

FI CH. Frontpage Glittertind

nadya270413

Hipp hipp hurra, Nadya fick sitt sista CERT för det finska championatet idag. Nadya är en avkomma efter SE FI CH. Eriksro Kökar-Sture och SE CH. Ålvisheims Lin Lykke Hedesdotter. Bakom henne finns en hel hög med hundar jag tycker om.
Nadya är ögonlyst U.A samt patellakollad 0/0

GRATTIS Marie och stort tack för att du meriterat Nadya. Är jättestolt över dig speciellt med tanke på vad du fått utstå från olika håll med påtryckningar och du har ryggen helt fri eftersom jag står som ägare och det är mej de ska komma med sin krav – vi har vårt avtal och det är vad som gäller enligt FKK.

Jag vet att det är en bra hund då jag själv har en hel del uppfödda hundar bakom henne och Ålvisheims hundarna är också bra och trevliga. Marie har också FI CH. Eriksro Pearl Pikachu som hon meriterat till Champion. Exteriört har Marie två väldigt bra hundar hemma hos sig och jag ser fram emot att få över Nadya till Åland igen.